Sonstiges > Plauderecke

Koçka Kurdis

<< < (3/6) > >>

Hejaro:
Silav, hallo Pangee,

herzlich Willkommen.
Du hast recht und würden uns über deine Zusammenarbeit sehr freuen.

Gelekî bi xêr hatî:
Rast dibêjî û emê bi alîkarîya te gelek keyfxweş bibin.

Sipas, silavên dilovanî
Danke, herzliche Grüße

Mîtanî_47:
        Silav û hurmet bo we hevalno

Ez bahwerim ku hûne bashben saeta we cide be hevalno ez nizam cima kocka kurdis kesek le online nina brastî halo ne gelekî xweshe ku em li hev bighen û sohbet biken we xweshtir be ez hergava tem kesek tune bo min ji ninek xemgini cedibe jiber ez tene ma li kocke sohbeta bi hevre xwesh ku em bi hevre bidin û bisten we menviate we behtir jimer cebebin ez bahwerim.

disa silav û rez dema xwesh be

Ich glaube ihr seit alle gesund und heiter
Ich weiss nicht warum keiner von euch hier online ist ich finde das nicht schön weil ich aleine ist langweilig ich finde schön wenn wir gemeinsam hier mit einander uns unter halten were nicht schlecht weil erst recht werden wir uns gegenseitig was bei bringen und von einder lernen deshalb ist schön wenn wir mal mit einander hier diskotieren können

bye und ales gute wunsche ich euch

amedi_88:
Merhaba,

hun chawanen,

slav ji Holenda!

Hejaro:
Bi xêr hatî, kekê Amed,

em bi hatin û gotinên te li Koçka Kurdis gelekî keyfxweş û serfiraz in. Her mirovek ji me re hewceye yê ku bi zimanê xwe çend gotinan bêxe di Koçka Kurdis de. Her ev Koçka he wê zengîntir û dewlemendtir bibe.

Gelekî sipas û silavên dilovanî ji te re heta Holenda

Mîtanî_47:
Silav û rêz hevalen, heja û delal

Hûn cawe ne? Hevalno cima kesek li kocke na nivîse? ciqas ku em bi zimanê xwe binivîsin wê nivîs û xwendina me bi pêsh keve ez gelek caran tem kocka kurdis  le kesek na nivîse ez jî dicim hevale hejaro ez bahwerim kemasî ku li wir babet,mijar tune jiber wê kesek na nivîse mijareke xwe wekin ku em li wir ser wê mijare binivîsin wê ne bashtir bê?

Hallo Freunde,

Wie geht es euch? ich hoffe geht euch allen gut! Wieso schreib hier keiner immer komme ich hier aber es git keiner und nichts neus dann gehe ich auch weg. Hejaro lieber freund ist besser wenn ihr hier ein thema vorschlägt und vielleicht traut sich einer hier zu schreiben je mehr man mit sein muttersprache schreibt und liest wird man besser die sprache zu beherschen das ist mein meinung
also leute traut euch und schreib was hier.

Sipas dema xwesh!                Danke und schön tag wünsche ich euch byeeeeeeee!

Navigation

[0] Themen-Index

[#] Nächste Seite

[*] Vorherige Sete

Zur normalen Ansicht wechseln